loadingimg

Wczytuję dane...
Reklamacje

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby w pełni sprostać oczekiwaniom Naszych Klientów. Zobowiązujemy się dostarczyć zamówione towary bez wad. Nie możemy niestety wykluczyć pomyłek lub uszkodzenia towaru.  Jeśli zatem na przykład:

·         przysłany towar nie jest zgodny ze złożonym zamówieniem (np. niezgodność tytułów lub ilości egzemplarzy),

·         w książce występują błędy drukarskie (np. brakujące lub puste strony) lub doszło do uszkodzeń mechanicznych podczas transportu, lub w innych wypadkach uzasadniających reklamację

to Kupujący może złożyć  reklamację pod adresem:  reklamacje@bonamedia.pl.  lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy w Krakowie, ul. Kanonicza 11, 31-002 Kraków lub telefonicznie pod numerem 12 430 52 22.

Prosimy o wskazanie w reklamacji :     

·         daty zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji ( otrzymania książki),

·         przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

·         wszelkich okoliczności uzasadniających reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagać będą uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.