loadingimg

Wczytuję dane...
Klucz do marketingu / Najważniejsze teorie pojęcia postaci
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena:32,42 PLN
Cena rynkowa: 39.90 PLN
Produkt dostępny!
  • Wydawca: pwn
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

średnia: 0.0  ocen: 0
  • Opis produktu
  • Dane szczegółowe
Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy? Kim był Michael Porter? Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników. Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem. Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną. Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
    • 1 AUTOR: 
    • Diane Canwell
    • 2 data wydania: 
    • 2008
    • 3 format: 
    • 14.2x20.5cm
    • 4 LICZBA STRON: 
    • 350
    • 7 WYDAWCA: 
    • PWN
    • 9 NUMER WYDANIA: 
    • 1