loadingimg

Wczytuję dane...
Kompendium wiedzy o marketingu
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena:32,42 PLN
Cena rynkowa: 39.90 PLN
Produkt dostępny!
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy także
  • Opis produktu
  • Dane szczegółowe
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
    • 1 AUTOR: 
    • Bogna Pilarczyk
    • 2 data wydania: 
    • 2007
    • 3 format: 
    • 14x20.5 cm
    • 4 LICZBA STRON: 
    • 356
    • 5 Okładka: 
    • broszura
    • 7 WYDAWCA: 
    • PWN
    • 9 NUMER WYDANIA: 
    • 1