loadingimg

Wczytuję dane...
Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa / Marketing
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena:36,48 PLN
Cena rynkowa: 44.90 PLN
Produkt dostępny!
  • Wydawca: pwn
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

średnia: 0.0  ocen: 0
  • Opis produktu
  • Dane szczegółowe
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania. Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.
    • 1 AUTOR: 
    • Barbara Dobiegała-Korona
    • 2 data wydania: 
    • 2009
    • 3 format: 
    • 16.8x23.8 cm
    • 4 LICZBA STRON: 
    • 200
    • 5 Okładka: 
    • broszura
    • 7 WYDAWCA: 
    • PWN
    • 9 NUMER WYDANIA: 
    • 1