loadingimg

Wczytuję dane...
Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena:39,65 PLN
Cena rynkowa: 44.90 PLN
Produkt dostępny!
  • Wydawca: wydawnictwo naukowe
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy także
  • Opis produktu
  • Dane szczegółowe
Wielu przedsiębiorców zadaje sobie od dawna pytanie: jak zapewnić firmie stały rozwój, zmniejszyć koszty i zwiększyć zyski. Gdzie można szukać odpowiedzi na te pytania? Jak inne organizacje radzą sobie z obsługą klientów i spełnianiem w sposób satysfakcjonujący potrzeb klienta? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na te pytania i wskazuje kierunki rozwoju nowoczesnej organizacji. Ze Wstępu Zarządzanie relacjami z klientami jest istotne na każdym etapie działalności organizacji. Ich potrzeby powinny być uwzględniane począwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzedaż, produkcję, dostawy, aż po obsługę posprzedażową. Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, jak argumentują autorzy, zależy od zrozumienia oczekiwań klienta oraz przełożenia ich na język i kształt organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsiębiorstw, które wdrożyły nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiągnęły sukces nie tylko w skali krajowej, ale i międzynarodowej.
    • 1 AUTOR: 
    • Nieżurawski Lech
    • 2 data wydania: 
    • 2010
    • 3 format: 
    • 16.5x23.5cm
    • 4 LICZBA STRON: 
    • 195
    • 5 Okładka: 
    • broszura
    • 6 ILUSTRATOR: 
    • 1
    • 7 WYDAWCA: 
    • Wydawnictwo Naukowe